Monday, May 11, 2009

M!Ni LiBrARy^_^


Salam...

           Sejak akhir2 ni minat membacaku datang lagi..its comeback!!hehe..membaca kt cni bkn bermaksud baca buku2 medic ye tp novels dan jugak buku2 ilmiah yang len...before diz,ketika 1st n 2nd year,mase yang agak terhad menghalangku untuk baca novel..yela duk bz hafal anat n segala worms,bacteria n drugs..skrg ni dgn ms yg agak terluang [yeke terluang??wonder..huhu], aku gunekan my free tym dgn baca novel..=) memandangkan novel2 kt cni agak murah compare tu harga novel kt malaysia,aku mule la borong novel2 from famous authors sejak sebulan yang lepas[act sejak cuti las sem rasenye..hihi] untuk dibawa pulang ke malaysia sb nt kt malaysia cm da xmampu je nk beli..MAHAL!!!huhu..hampir setiap minggu aku akn singgah kt bookstore tu untuk bli novel..kalo kt manipal ni,bookstore plg famous untuk borong novel adalah manipal bookstore,kt tepi manipal canteen tu..harge novel kt kdai ni agak murahla,tp quality buku xde la same nga malaysia,india version..hihi.. Setakat ni aku da kumpul novel2 from cecilia ahern,sophie kinsella,stephanie mayer..COMPLETE SET!!hihi..and now tgh berusaha melengkapkan koleksi novel2 from nicholas sparks lak..hihi..

           Hari demi hari koleksi novel ku makin bertambah..nampak cm cantik je tersusun kt dlm boxes..hihi..bile terpandang novel2 tu,tibe2 aku dpt 1 idea yg cam best je..i think its not only an idea but become a wish..wish wish wish!! i wish i could have a mini library in my room one day...its only simple wish but really hope it will come true=)
<----JUZ LIKE DIZ!!!..Shelves wit many kinds of books..              

           Before going back in diz august,i'l buy a few more books lg to add on my collections..and harap2 gak novel2 ku kt umh still lg dijage dgn baik oleh adikku so i can start diz 'mini library project' during diz coming holiday..yeay!! tapikan,kt cni juz ade jual english novel je..aku agak terkilan la sb xde jual buku2 ilmiah,buku2 agame..aku tringin sgt nk bc sirah2 nabi,para ulama tp xde djual kt cni..skrg ni i borrow dat kind of books from my frens..mase pergi mesir ari2,aku ade gak cari buku2 agame kt book fair,kedai2 buku kt cairo n alex,tp semuenye dlm bhase arab,xde dlm english..sdeynye sb xfhm arab..huhu..tp xpela..blk malaysia nt aku akn beli buku2 camtu sb aku sgt2 perlukannya sebagai panduan dalam mnjalani hidup sbgai muslim..InsyaAllah=)..                                   

              Sejak seminggu yang lepas,aku ade search beberapa kedai buku yang jual buku secara on9 untuk cari buku yg best2..maybe aku xbeli skrg sb mslh nk byr2 ni,tp InsyaAllah blk nt aku nk cari a few books ni yg aku rase sgt best,n dapat membantuku dalam menjalankan tanggungjawabku sebagai hamba Allah,seorang muslim n sebagai seoaran daei di muka bumi ini..InsyaAllah=)..

Ni lah buku2 nye..hope i could have all these books..

       
  

 

No comments:

Post a Comment