Thursday, August 6, 2009

Camera..T_T

Salam..

Nampaknya Projek 3 Minggu ku x dapat dilaksanakan sebab camera olympus ku telah rosak..huhuhu..sedey2..

Sure korg tertanye2 ape Projek 3 Minggu tu kan?

Projek 3 Minggu tu bukannya projek besar2 pon..Aku plan sepanjang 3 minggu terakhir kat manipal ni aku nk bawak camera bile g mane2..nak amik gambar2 kat manipal ni,ape aktivity yg ktorg buat sepanjang 3 minggu ni..kalo bole xnak miss any single moment pon..nk snap gmbar2 yang best..

Tapi nak wat camane,tibe2 camera ku wat hal semalam tym farewell party group C..camera aku stuck,xle off..sedey kan..huhu..xpela,xde rezki aku.
.
Projek ni sempat berjalan selama seminggu..Sepanjang las week,kemane2 aku pergi aku bawak camera tu..maybe sebab hujan kot camera aku jd camtu..Tak sabar nak balik Malaysia,nk repair camera tu..huhu..Hope camera tu bole gune lagi..huhu

Gambar2 sepanjang last 17days in manipal^_^


~2nd twins at Karkala Hospital~

~Breakfast kt canteen~

~OPD Paediatrics~


~faces of Manipal~


~Suasana dalam bus otw to karkala..very tiring journey..~


~Nite at fudcot^_^~

p/s:Last 3 photos dicuri dr photoblog nazmi amin tai..hehe
 

No comments:

Post a Comment