Saturday, November 12, 2011

Kisah di hujung minggu...

Salam..

Weekend yang ditunggu2 tiba lagi.. weee.. saya sgt la happy bila tibe weekend.. sure semua org pon camtu kan.. yela,bile weekend, xyah g class.. bole duk kt bilik,rehat2, kemas bilik,n settle down things yang xsempat nak buat during weekdays kan :) ..

Seperti minggu2 yang lepas, bila tiba je jumaat,macam2 dah kt kepala ni duk buat plan for weekend.. tapi slalunya xsempat pon nak buat pape.. selalu je terpikir kenapa saya xcukup mase? adekah sebab masa cepat sangat berlalu? ke sebab selalu lengah2 kan kerja? ataupon sebab spend too much time kat depan lappy ni?? hohoho..

Lepas fikir semasak - masaknya, saya memilih 2nd n last answer!!! dont blame the time,blame yourself!!! xboleh salahkan masa sebab Allah dah bagi masa yang sama kat semua org, tapi ia bergantung kat diri sendiri kan camane nak arrange mase dengan betol.. am i rite?? uwaaaa.. knape saye banyak buang masa lately!! in fact i've less than 3 month till my final MBBS!!!! reality check shida!!! gugugu... T_T

Dan weekend ni saya planned nak abeskan novel yang dipinjam from my junior, Meg Cabot ~ she went all the way..dah lame da start bace tapi xsampai half pon.. [dah hilang skill baca novel dgn cepat.. alasan ngee ] tapi, saya baru dapat tau ade test on monday!! fyi, i found out yesterday yang kitorg ade test.. :( so,change plan !!! toink toink ~~~

------




~ she went all the way.. ~

No comments:

Post a Comment