Saturday, June 12, 2010

Papela..^_-

Salam 'alaik..

Alhamdulillah..posting medicine kat muar da abes ada..lpas ni da xyah bangun awal pagi lg..hehe..tapi pasni mesti terindu2 lak posting kt muat boleh dikatakn agak bes..xdela penat sgt posting kt sane,maybe sb aku gunekn sepenuhnye waktu kt dalam bus untuk tdo kot..hehe..

so pasni ade lagi sebulan posting medicine kt melaka..dan aku...masih lagi terkial2 nak examine patient,skill tumpul giler..teory pon masih xkuat..riso sgt ni..tp apekan daye riso je lebih2,tindakan still lagi kurang..huhu..plannye punye la byk,tp sume cm halfway,xcomplete..!!aigoo..

Antare plans yang aku nak wat weekend ni n kalo xsempat abes akan terus disambung sampai abes..hehe..
  • nak study CNS supaye jadi cam dr anup!!!!!!!!waa,die sangat pandai...nk jadi cam die..huhu..
  • nk abeskn study ecg n simplified buku ecg made easy tu..inspired by dr zarif[ho kt muar]..hehe
  • nak tajamkn skill shortcase yg sgtla tumpul tu..[slalu xsempat abeskn dalam mase 7 minutes..hoho]
  • dan nak jadi cm dr.chua yang sgt terer itu!!!..haaha

plannye sgt byk ye tapi xtaula jalan x..slalunye paham2 la..hehe..tapi pape pon aku akan berusaha..p2s1 da xlame da.. tapi kalo lecturer ty sure slalu blank..itu adelah symptom kurang membace..hehe..so study study n study..banyak buku kat ats meja ternanti2 bile la aku akn bace mereka..hehe

p/s:arini adalah graduation day senior batch 15 n 16..congratz ye buat sume seniors..be a good doc k ^_^

No comments:

Post a Comment