Wednesday, October 21, 2009

Merindui Waktu Itu ^_^

Salam buat semua..

Merindui waktu itu...
Ya,aku sangat-sangat rindukan waktu itu..
Rindukan waktu duduk berhalaqah bersame rakan2..
Berkongsi ilmu,dan kasih sayana..
Saling mengingatkan antara satu same lain..
Untuk  terus berjuang mencari mardhotillah..InsyaAllah

Aku sangat ridukan USRAH..
Rindukan ketenangan yang aku peroleh ketika dalam usrah..
Ketenangan yang sukar diperoleh..
Aku rindukan secebis ilmu yang aku dapat melaluinya..
Dengan ilmu itulah dapat menarik ku jika aku lalai..
Membimbingku untuk terus thabat di jalanNya..
Dengan usrah,aku menjadi lebih dekat denganNya..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Ampunkanlah aku Ya Allah..
Kadang2 aku lupe dalam mengingatiMu..
Kadang2 aku jatuh dalam berjuang di jalanMu..
Aku sangat lemah...
Aku pelukan bimbingan dan sokongan..
Aku perlukan usrah untuk menarikku andai aku tewas..
Aku perlukan sahabat2 yang sama2 berjuang diatas jalanNya..
Aku sangat rindukan waktu itu..


::usrah di manipal::

1 comment:

  1. i miss those moment too^_~
    insyaAllah, kita teruskan disini ye shida..=]byk plan tersangkut2 kat kepala nih..hehe

    ReplyDelete